Comments are closed.
#NCDPS2023 is een campagne van Kunsten ’92 en de Federatie Creatieve Industrie, de belangrijkste vertegenwoordigers van de culturele en creatieve sector.
Meest recente berichten
Maart 2022 gaan we naar de stembus! @Kunsten92 en de Federatie Creatieve Industrie presenteren daarom samen een handreiking om cultuur te verankeren in de collegeakkoorden.
#grvk22 #newcreativedeal
https://www.kunsten92.nl/gemeenteraadsverkiezingen-2022/
Mooi, mooi! Coalitie wil de creatieve industrie betrekken bij de grote maatschappelijke opgaven. We staan klaar! #creatieveindustrie #newcreativedeal #regeerakkoord
Een #NewCreativeDeal is nodig om creatief kapitaal in te zetten op het verbeelden van de toekomst. Het geld is er maar Nederland laat het op de Europese plank liggen. Hoe is dat mogelijk? @ivanengelshoven @WBHoekstra @Kunsten92
👉🏾 http://cultureelencreatief.nl/
https://www.trouw.nl/opinie/nederland-begint-een-cultureel-buitenbeentje-te-worden-in-europa~b93fd5af/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=twitter
In de #NewCreativeDeal bepleiten we dat culturele en creatieve sector een grotere rol moeten spelen bij het aanpakken van maatschappelijke vraagstukken. Bij Festival 2030 van @stichting2030 leer je meer over hoe dat in de praktijk kan🌎
⚡️ Laatste kans om mee te doen met onze workshops over #kunstkracht, a.s. wo 15/9, in de ochtend over leefbare steden, in de middag over klimaat. Ism @TheTurnClub, kunstenaars, wetenschappers en hopelijk jou!
https://www.eventbrite.com/e/tickets-what-art-can-do-kunstkracht-voor-duurzame-ontwikkeling-164460352341
Nieuw kabinet, erken eindelijk dat goed cultuuronderwijs onmisbaar is @trouw @dariavdb #NewCreativeDeal https://www.trouw.nl/opinie/nieuw-kabinet-erken-eindelijk-dat-goed-cultuuronderwijs-onmisbaar-is~bee03a51/
Comments (0)